институционалдык аккредитация

1. Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясаты.1.1Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички акттардын болушу
1.2Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын,кызыктар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу
1.3 Билим берүү сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын түзүмдөрдүн болушу
1.4 Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу,аларды сактоо (билим берүүнүн жана инсандын,маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы)
1.5 Ишти баалоо,пландоо,уюштуруу,ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу
1.6Кызыктар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу
1.7 Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын,веб-сайттын, электрондук почтанын болушу
2.Кадрдык саясаттын эффективдүүлүгү.2.1 Педагогикалык,административдик,окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун объективдүү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
2.2Штаттардын комплекттелишинин,педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
2.3Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону,анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
2.4 Педагогикалык жана административдик,кенже тейлөөчү жана окутуучу- көмөкчү персоналдын ишин баалоону,анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
3.Материалдык- техникалык база.3.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын,жайлардын жана материалдык ресурстардын(жабдылган окуу класстары,лобараториялар,компьютердик,класстар,спорт,актылар залы,медициналык пункт,ашкана) болушу
3.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо ( экологиялык, санитардык- эпидемиологиялык жана ченемдер, өрткө талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык- эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук техникасынын эрежелери)
3.3 Материалдык- техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
4.Финансылык ресурстарды башкаруу 4.1 Финансылык пландоо системасынын болушу
4.2 Кошумча финансы ресурстарын тартуу,бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык- айкын механизмдердин болушу
4.3 Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу